Pagina's

13 juni 2012

Catrice Cruise Couture - Hi, Society! nagellak

Hier is dan de review van het Catrice lakje van de Cruise Couture limited edition lijn. Dit is Hi Society, een heel zacht oranje kleurtje. Ik ben er heel blij mee, het is echt een prachtig kleur! Voor maar 2,50 heb je echt een heel mooi kleurtje in je stash.









Wil je swatches zien en wat ik ervan vind? Klik dan verder






Hier heb ik één laagje op, als je het heel dik aanbrengt heb je maar één laagje nodig. Dat is met de meeste lakjes zo. Maar het is mooier om twee wat dunne laagjes aan te brengen.



Met twee laagjes ziet het er zo uit. Dat is dus genoeg. Ik weet, ik heb niet de mooiste nagels. Echt kleine *piep* nagels. Dat vind ik echt heel kut, want ik ben wel echt verslaafd aan nagellak. Maar goed ik dwaal weer af. Het is een zacht oranje kleurtje met een hele lichte goude shimmer. Die zie je alleen in het licht, tenminste ik wel.

Met de ervaring aan Catrice lakjes, blijven ze meestal zo'n twee dagen zitten. Met een topcoat net drie daagjes, maar dan begint het te chippen.

De lakjes zijn 2,50 per stuk, dus echt een koopje.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.
De Cruise Couture lijn is heel juni verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten